روغن هیدرولیک ضد آتش یا روغن نسوز روغن هایی می باشند که تحت فرمول خاص تولید شده، در مقابل آتش مقاوم می باشند و خیلی سخت آتش می گیرند. این محصول دارای نقطه احتراق بالایی می باشد که به ندرت آتش می گیرد و حتی در صورت آتش گرفتن به سرعت خاموش می شود.

باید توجه داشت روغن هیدرولیک ضد آتش به صورت صد در صد غیر قابل اشتعال نمی باشد ولی به دلیل اینکه نقطه جوش و احتراق بالایی دارد، دیر شعله ور شده و در مقابل آتش از خود مقاومت نشان می دهد.

کاربرد روغن هیدرولیک ضد آتش

روغن هیدرولیک ضد آتش به دلیل خاصیت نقطه احتراق بالا در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان صنایع ذوب آهن، صنایع فولاد، ریخته گری، معادن، صنعت خودرو و … را نام برد.

روغن-هیدرولیک-ضد-آتش

نمایندگی لوبرا (Lubra) ایتالیا

شرکت روغنکاران ارس نور نمایندگی لوبرا (Lubra) ایتالیا، تولید کننده انواع روغن و گریس های صنعتی تخصصی قابل استفاده در کلیه صنایع می باشد. شرکت لوبرا فعالیت خود را از سال 1920 آغاز نموده و توانسته از تولید کنندگان مطرح دنیا تاییدیه کیفیت دریافت نماید.

انواع روغن هیدرولیک ضد آتش

شرکت روغنکاران ارس نور عرضه کننده بهترین روانکارهای موجود دنیا می باشد، که یکی از این روانکارها، روغن هیدرولیک ضد آتش برند Lubra محصول کشور ایتالیا است.

CORSAFE 2000

روغن هیدرولیک ضد آتش، سیال هیدرولیک آب و گلیکول مقاوم به آتش، به عنوان جایگزین مناسب روغن های معدنی هیدرولیک سنتی که در انواع ماشین هایی که در نزدیکی شعله باز یا دمای بالا کار می کنند مناسب است. مناطقی که خط آتش سوزی دارند مثل ماشین های ریخته گری تحت فشار، ماشین آلات ریخته گری سرد، تجهیزات معدن، پرس های آهنگری و اکستروژن کاربرد دارد.

این محصول به عنوان یک سیال ایمن HF-C طبقه بندی شده و الزامات گزارش هفتم کمیته دائمی EEC را برآورد می کند و دارای تاییدیه Danieli می باشد.

مزایای روغن هیدرولیک ضد آتش

از مزایای روغن هیدرولیک ضد آتش می توان به مقاومت بالا در برابر آتش، خاصیت ضد سایش، ضد کف و انتشار در هوا، شاخص ویسکوزیته بالا، نقطه ریزش کم، خواص خوردگی و سازگاری با فلز و واشرها و لوله های لاستیکی و … اشاره نمود.

ضرورت استفاده از روغن هیدرولیک ضد آتش

استفاده از روغن های بی کیفیت و غیر استاندارد باعث ایجاد خسارات سنگین در مجوعه دستگاه ها و خرابی آن ها می شود، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از روغن هیدرولیک ضد آتش با کیفیت سبب بهبود عملکرد دستگاه می شود. پس باید توجه داشت که از یک روانکار با کیفیت و مرغوب استفاده نمود.

مشاوره و فروش روغن هیدرولیک ضد آتش

شرکت روغنکاران ارس نور تامین کننده انواع روانکارهای صنعتی از بزرگتری شرکت های معتبر دنیا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و اطلاع از قیمت روغن هیدرولیک ضد آتش با ما در تماس باشید.